dijous, 31 de juliol del 2014

Aventures i jocs.

Ahir vaig estar a la llibreria Hipèrbole cercant llibres quan em vaig trobar per sorpresa amb un del tipus "Tu decideixes l'aventura", que són molt entretinguts per als petits ja que et fan participar en la propia historia, seguint les instruccions segons les teves decisions. Doncs, aquest llibre tracta d'un famós heroi clàssic: Hèrcules. El llibre es diu "Hèrcules i l'espasa d'or" i, a més, pertany a l'editorial Hidra. Aquesta editorial va llançar aquesta subsèrie dins de l'abans esmentada, titulada "Tu decideixes la llegenda", aquest any 2014 amb el propòsit de reforçar el tema de les llegendes clàssiques i apropar als joves lectors a la mitologia, que a nosaltres personalment ens encanta. Jo, com que m'he criat amb aquest tipus de llibres, els recomano per a grans i petits, i més ara per viure una aventura d'estiu.
I per aquells que els agraden els jocs "frikis" de rol i cartes que no siguien massa seriosos, podeu provar a jugar al "Sí, Señor Oscuro". Tot i no sonar del tot "mitològic", aquest joc (molt paregut al joc infantil del "Hi havia una vegada", en el que entre tots havien de continuar amb una historia) té com a protagonista a Rigor Mortis, el Señor Oscuro. Molts ja sabreu que significa això per les sèries policíaques i/o de misteri on la diuen, i també sabreu que el seu origen és llatí: rigor mortis, rigidesa de la mort.

Χαιρετε!

1 comentari: